הדרכון הירוק; אדלשטיין: "ההתלבות עצומה"

    איתי גדסי No Comments on הדרכון הירוק; אדלשטיין: "ההתלבות עצומה"

    דרכון ירוק למחלימים ומתחסנים; שר הבריאות אדלשטיין בוועדת החוקה: "משיחותיי עם קולגות במדינות שונות ההתלבות מדרכון ירוק עצומה, עולות על הפרק הצעות כמו ברית לאומית של מדינות הסומכות אחת על השנייה לסוג החיסון שניתן, ביחס לבידודים וטיסות והפוטנציאל עצום"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת החוקה קיימה היום (שני) דיון בנושא 'דרכון ירוק' למחלימים ומתחסנים מקורונה.

    שר הבריאות יולי יואל אדלשטיין בפני הוועדה את פרטי הדרכון הירוק שיקבלו המתחסנים לאחר קבלת המנה השניה של החיסון נגד הקורונה: "אנחנו לא באים להראות לכם מוצר מוגמר שתאמרו עליו אמן. באנו להציג דברים ולשקף התלבטויות ויש פה שאלות בריאותיות, עקרוניות, כמו כמה זמן מחלים נחשב מחלים? שאלות משפטיות, האם זה יוצר אפליה? ממש לא מעניין אותי אם מישהו בוחר שלא להתחסן וחשוב לשמוע שכל הח"כים שפה קוראים לציבור לבוא להתחסן".

    "יש מחיר לכל בחירה מי שבחר לא להתחסן לא מגיע לו דרכון ירוק, אך מה עם מישהו עם אלרגיות קשות? לנשים בהיריון מותר להתחסן אך עדיין יש אוכלוסיות שלא יכולות ובאנו להתלבט יחד. בנוגע לנושא הבינ"ל- לאחרונה אני משוחח עם קולגות במדינות שונות וההתלבות מדרכון ירוק עצומה, הצעות כמו ברית לאומית של מדינות הסומכות אחת על השניה לסוג החיסון שניתן, ביחס לבידודים וטיסות הפוטנציאל עצום".

    עוד אמר אדלשטיין: "עם ישראל מתחסן וזאת הדרך להילחם בקורונה. הדרכון הירוק הוא גם הדרך שלנו לעודד עוד ועוד אנשים להתחסן וגם נכון במהות שלו. מי שמחוסן הוא לא מסוכן".



    0 תגובות